Diensten


Onze dienstverlening bestaat onder andere uit:


Salarisadministratie

de werkzaamheden bestaan uit:

Periodieke

  • Mutaties verzamelen (telefonisch, fax, E-mail, per post) en verwerken.
  • Het aanmelden van nieuwe werknemers bij diverse instanties
    (Bedrijfstakfondsen, Arbodienst, e.d.)
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten
  • Het vervaardigen van salarisspecificaties, loonstaten, journaalposten
    ten behoeve van uw financiële administratie (indien gewenst gesplitst naar afdeling) en betaaloverzichten
  • Aanmaken betaaldiskette (In te lezen in uw telebankierpakket)
  • Indienen van digitale loonaangifte
Jaarlijks
  • Jaaropgaven werknemers
  • Jaaropgaven t.b.v. pensioenfondsen (elektronische verzending)
  • Output ten behoeve van de jaarrekening
Overige
  • Ziek- en herstelmeldingen
  • Advies over en aanvragen van loonkostensubsidies
  • Advies op gebied van personeelszaken, verzuimbeleid, etc. (HRM)
  • Contact onderhouden met alle externe instanties
  • Loonkostenberekeningen

Zie ook: Accountancy  | Fiscaal advies  | Juridisch advies