Diensten
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit:
Salarisadministratie
de werkzaamheden bestaan uit:
Periodieke
- Mutaties verzamelen (telefonisch, fax, E-mail, per post) en verwerken.
- Het aanmelden van nieuwe werknemers bij diverse instanties
(Bedrijfstakfondsen, Arbodienst, e.d.)
- Opstellen arbeidsovereenkomsten
- Het vervaardigen van salarisspecificaties, loonstaten, journaalposten
ten behoeve van uw financiële administratie (indien gewenst gesplitst naar afdeling) en betaaloverzichten
- Aanmaken betaaldiskette (In te lezen in uw telebankierpakket)
- Indienen van digitale loonaangifte
Jaarlijks
- Jaaropgaven werknemers
- Jaaropgaven t.b.v. pensioenfondsen (elektronische verzending)
- Output ten behoeve van de jaarrekening
Overige
- Ziek- en herstelmeldingen
- Advies over en aanvragen van loonkostensubsidies
- Advies op gebied van personeelszaken, verzuimbeleid, etc. (HRM)
- Contact onderhouden met alle externe instanties
- Loonkostenberekeningen
Zie ook: Accountancy | Fiscaal advies | Juridisch advies |
|